Календарные планы


Картинки по запросу календарные планы в картинках




4 клас   




Українське Читання

(для шкіл з російською мовою навчання) за підручником О.Н. Хорошковської, Н.О. Воскресенської, А.О. Свашенко


І семестр
УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ

Урок 1
Тема. Микола Черняв ський «Рідний край». Тетяна Перов ська «Казки і лічилки…». Прислів’я і приказки. Загадки 
Урок 2
Тема. Скоромовки. Звуконаслідування. Вірші «Кумкання жаб», «Небилиця» 
Урок 3
Тема. Казки. Чарівні казки. «Золоте яєчко» (скорочено) 
Урок 4
Тема. Казка «Орися» (скорочено) 
Урок 5
Тема. Легенди. «Легенда про річку Либідь». «Ангел-хранитель Києва» 
Урок 6
Тема. Народна обрядова поезія. Обжинкові пісні. «Кругом, женчики, кругом», «Ой я жала, жала»,
«Пісенька житнього віночка» 
Урок 7
Тема. В. Скуратів ський «Як у серпні дбаємо, так зимою ма ємо» (скорочено) 
Урок 8
Тема. Розвиток мовлення. Елла Бєлкіна «"Жниця" Миколи Пимоненка»

УКРАЇНСЬКІ ПИСЬМЕННИКИ — ДІТЯМ
Урок 9
Тема. Йде нашим краєм чарівниця-осінь. Ганна Черінь «Осіння виставка». Юрій Збанацький «Щедра осінь» 
Урок 10
Тема. «Чарівна осінь» (за Юрієм Старостенком). І. Коваль «Осінь» 
Урок 11
Тема. Розвиток мовлення. Елла Бєлкіна «Осінь очима художника»
Урок 12
Тема. Євген Шморгун «Осінь у лісі», «Доріжка» 
Урок 13
Тема. «Чого шумиш, дібровонько?» (україн ська народна пісня). Ліна Костенко «Осінній сад ще яблука глядить…».
Володимир Іванович «Осінь мрійна» 
Урок 14
Тема. Україна — рідний край. Ганна Черінь «Рідна хата».
«Найдорожчий скарб» (за Борисом Харчуком). Юрій Рибчин ський «Наша мова»
Урок 15
Тема. Україна — незалежна держава 
Урок 16
Тема. Ольга Хорошков ська «Київ — столиця України» 
Уроки 17–18
Тема. Леся Храплива «Вишивані квіти» 
Урок 19
Тема. Микола Вороний «Євшан-зілля» (скорочено) 
Урок 20
Тема. Роман Завадович «Маруся Богуславка» 
Урок 21
Тема. «Сторінки сивої давнини» (за Костянтином Паустов ським) 
Урок 22
Тема. «Закувала та сива зозуля» (козацька пісня). «Україна…» (за Леонідом Білецьким) 
Урок 23
Тема. Леся Українка (стаття). Леся Українка «Мамо, іде вже зима» 
Урок 24
Тема. Василь Симоненко «Виростеш ти, сину…» 

ЯК НЕ ЛЮБИТИ ЗИМИ СНІЖНО-СИНЬОЇ НА УКРАЇНІ МОЇЙ…
Урок 25
Тема. Анатолій Костецький «Грудень». Євген Шморгун «У полях» 
Уроки 26–27
Тема. Олесь Лупій «Тінь ворога». Людмила Привалова «Білі коні» 
Урок 28
Тема. Ірина Ґудзик «Вертеп»
Урок 29
Тема. Тамара Коломієць «З Новим роком!» 
Урок 30
Тема. Тамара Коломієць «Січень». «Колядники» (за Софією Майданською) 

ІІ семестр
Урок 31 
Тема. Щедрівки «Ой сивая та і зозулечка», «Щедрик, щедрик, щедрівочка», «Засівальна»
Урок 32
Тема. Олександр Леонтович «Три сестриці» (казка)
Урок 33
Тема. Віталій Конопелець «Якого кольору сніг?». «Мільйон мільйонів сестричок» (за Зіркою Мезантюк) 
Урок 34
Тема. Євген Гуцало «Іній». Анатолій Камінчук «Іній»
Урок 35
Тема. Петро Сингаїв ський «Все навколо ніби в самоцвітах». Леся Українка «Спить озеро…» 
Урок 36
Тема. Розвиток мовлення. Елла Бєлкіна «Зимова хата»
Урок 37
Тема. Ніна Бічуя «Чотири руді лисиці». Іванна Блажкевич «Узимку» 
Урок 38
Тема. «Пригода на ковзанці» (за Оленою Цегельською) 
Урок 39
Тема. Ігор Калинець «Снігобородьки» 
Урок 40
Тема. Ірина Жиленко «Вечір гномів». Леонід Глібов «Зимова пісенька»1
Урок 41
Тема. Розвиток мовлення

ЧИТАЄМО БАЙКИ, НЕБИЛИЦІ, БЕЗКІНЕЧНИКИ
Урок 42
Тема. Езоп «Хворий ворон» (байка). Україн ський байкар 
Урок 43
Тема. Леонід Глібов «Коник-стрибунець» (байка) 
Урок 44
Тема. Іван Світличний «Безкінечник». Тамара Коломієць «Дідів обід». Оляна Рута «Без кінця-краю» 
Урок 45
Тема. Василь Шевчук «Небилиця». Ігор Січовик «Сміхота» 

А ВЖЕ ВЕСНА, А ВЖЕ КРАСНА…
Урок 46
Тема. Дмитро Павличко «Весна». Володимир Перепелюк «Степовий соловейко».
«Ой, чого ти, жайворонку» (україн ська народна пісня)
Урок 47
Тема. Галина Комарова «Тарас Шевченко» (скорочено). «Тарасові пісні» (за Оксаною Іваненко) 
Урок 48
Тема. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий…» 
Урок 49
Тема. Тарас Шевченко «Встала весна, чорну землю...», «Дивлюсь — аж світає…» 
Урок 50
Тема. Березень (за Василем Скуратів ським) 
Урок 51
Тема. Ганна Чубач «Повернулися гусоньки рано…». Павло Грабов ський «Веснянка». Іван Франко «Гріє сонечко» 
Урок 52
Тема. Розвиток мовлення 
Урок 53
Тема. Михайло Слабошпицький «Лелеча весна». Леся Українка «Уже весняне сонце припікає...»

ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ В ЖИТТІ З МАЛОГО
Урок 54
Тема. «Іван Якович Франко» (за Михайлом Коцюбин ським). Іван Франко «Дивувалась зима», «Заєць та їжак» 
Урок 55
Тема. «Берегиня» (за Василем Скуратів ським). Роман Завадович «Наш Великдень» 
Урок 56
Тема. «Про писанки і про Великдень» (за Ярославою Музиченко). Марія Хоросницька «Навбитки»
Урок 57
Тема. Василь Симоненко «Гей, нові Колумби й Магеллани». «Леонід Каденюк — космонавт України» (стаття)
Урок 58
Тема. «Промінець — син сонця» (за Казимирою Поляковою)
Уроки 59–60
Тема. Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки» 
Тема. Віктор Гончаренко «Старі окопи» (скорочено). Микола Станович «Біля пам’ятника»
Уроки 62–63
Тема. Олесь Донченко «Гроза» (скорочено)
Урок 64
Тема. Дмитро Луценко «Для мене багато не треба…». Микола Русько «Мамі». Іван Гнатюк «Мати» 
Урок 65
Тема. Іван Процьків «Легенда про матерів»
Урок 66
Тема. Василь Сухомлин ський «Скільки ж ранків я проспав…»
Тема. Лідія Компанієць «Твоя земля» 
Додаток
Література




Образотворче мистецтво
                                           (35 годин, з них 3 год. – резерв)
уроку
Тема уроку
Дата

  1.  
Тема 1. Художній образ у графіці, живописі та скульптурі (8 годин)
Бесіда «Художній образ в мистецтві». Поняття про художній образ в мистецтві. Специфіка вирішення художнього образу в різних видах образотворчого мисте-
цтва.


  1.  
Створення художнього образу за допомогою засобів виразності графіки: ліній, штрихів, крапок, плям.


  1.  
Значення вибору графічної техніки для створення виразного художнього образу.


  1.  
Поглиблення знань про колір як засіб виразності живопису. Створення засобами кольору певного за характером образу.


  1.  
Значення вибору живописної техніки для створення виразного художнього образу.


  1.  
Форма, колір, декор у створенні певних за характером (позитивних чи негативних) образів.


  1.  
Поглиблення знань про скульптуру, її види. Особливості створення художнього образу в об’ємі.


  1.  
Незвичайні матеріали художника-скульптора. Створення казкового образу з природних матеріалів.


  1.  
Тема 2. Художній образ у декоративно-прикладному мистецтві, архітектурі та дизайні (7 годин)
Відмінність декоративної манери зображення від реалістичної.  Особливості декоративного образу (на прикладах творів народних майстрів Опішні, Косова, Києва, Вінниці тощо).


  1.  
Ознайомлення з українським народним мистецтвом петриківського розпису. Композиційне та колірне рішення творів петриківських майстрів.


  1.  
Народне мистецтво витинанки. Витинанки прості й складені. Значення вісі симетрії при виготовленні витинанки.


  1.  
Архітектура як будівельне мистецтво. Образ будівлі, її призначення. Створення на основі асоціацій образу казкового будинку.


  1.  
Уведення поняття «інтер’єр». Розташування предметів у закритому просторі з урахуванням межі зламу (підлога — стіна).


  1.  
Поняття дизайну та художнього конструювання. Створення художнього образу в техніках паперопластики, оригамі.


  1.  
Ознайомлення зі шрифтом. Уведення слів та чисел у декоративно-орнаментальну композицію.


  1.  
Узагальнюючий урок за 1 семестр.


  1.  
Тема 3. Образи природи, тварин, людей у мистецтві (9 годин)
Фантастичні та реалістичні образи в мистецтві. Ознайомлення з графічною технікою штампування. Виготовлення кліше (картон, гумка, морква, картопля). Уведення поняття «естамп».


  1.  
Відтворення явищ природи, глибини простору в пейзажному жанрі. Засоби створення художнього образу в пейзажі. Свідомий вибір формату, положення аркуша, межі зламу простору (вище, нижче на аркуші).


  1.  
Пропедевтичні відомості про ілюзорне зближення паралельних горизонтальних ліній, що йдуть у глибину (річка, доріжка тощо). Передавання плановості відкритого простору за допомогою кольору та
тону.


  1.  
Актуалізація знань про колір як засіб вираження настрою у пейзажі. Усвідомлення залежності колірної гами від освітлення.


  1.  
Казкові звірі та істоти у творах образотворчого мистецтва. Трансформація форми як засіб створення фантастичного образу.


  1.  
Виражальні засоби під час створення образів фантастичних істот за мотивами творів народних художників.


  1.  
Образи тварин у творах художників-анімалістів. Закріплення понять «пропорції», «динаміка», «статика». Зображення фігури тварини (на площині чи в об’ємі) у ста-
тичному або динамічному станах.


  1.  
Образи людей у портретному жанрі. Засоби створення виразного казкового портретного образу.


  1.  
Засвоєння знань про будову людського обличчя, пропорції фігури. Зображення людини в статичному та динамічному
станах.


  1.  
Тема 4. Образ рідного краю в мистецтві (8 годин)
Узагальнення знань про мову образотворчого мистецтва, його види і жанри. Ознайомлення з художніми традиціями
рідного краю.


  1.  
Особливості природного середовища рідного міста (села). Розвиток спостережливості, зорової пам’яті, вміння сприймати красу природи рідного краю та відтворювати її на площині.



  1.  
Особливості архітектури рідного міста. Важливість збереження пам’яток архітектури. Значення вибору формату для створення виразної врівноваженої
композиції.


  1.  
Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення пейзажу.


  1.  
Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави тощо).


  1.  
Різноманітність форм металевих виробів. Поняття про ковальське та ливарне мистецтво. Розвиток навичок створення ажурних витинанок.


  1.  
Поняття про оформлення вітрин як один
із різновидів прикладного мистецтва. Прийоми групування різних за розміром та кольором предметів.


  1.  
Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції.


  1.  
Узагальнюючий урок за 2 семестр.


  1.  
Узагальнюючий урок за рік.







Математика
(за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка)
140 годин
(4 год на тиждень)

з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
Повторення матеріалу 3-го класу.
Вивчення письмового множення та ділення в межах 1000 (17 год)

1
Нумерація трицифрових чисел. Табличне мно­ження. Задачі на зведення до одиниці


2
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Ускладнені розширені задачі на знаходження третього доданка


3
Нумерація трицифрових чисел. Складання вира­зів. Обернені задачі                   


4
Нумерація трицифрових чисел: читання і порів­няння чисел, попереднє і наступне числа, значен­ня цифри нуль у записі числа. Множення і ділен­ня з числами 1 і 0. Задачі на знаходження суми двох добутків


5
Письмове множення на одноцифрове число. Ви­рази на сумісні дії. Розв'язування задач


6
Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на застосування письмового ділення на одноцифрове число


7
Знаходження частини числа. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу


8
Знаходження числа за його частиною. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за його частиною


9
Множення й ділення на розрядні одиниці 10, 100. Задачі на знаходження числа за його частиною і частини від числа


10
Письмові прийоми множення на кругле число. Розв'язування рівнянь. Задачі на знаходження суми двох добутків


11
Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на знаходження різниці двох часток


12
Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на застосування дії множення



13
Письмові прийоми ділення на кругле число. Розв'язування рівнянь. Задачі на різницеве порівняння двох часток


14
Письмове    ділення    на    двоцифрове    число. Розв'язування задач. Задачі на різницеве порівняння


15
Письмове    ділення    на    двоцифрове    число. Розв'язування задач. Самостійна робота


16
Контрольна робота № 1


17
Письмове ділення з остачею. Розв'язування рів­нянь. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями


Нумерація багатоцифрових чисел (22 год)

18
Аналіз контрольної роботи. Утворення, читан­ня і запис чотирицифрових чисел в межах 2000. Розв'язування задач на знаходження відстані


19
Утворення другої тисячі. Повторення позатабличного ділення на одноцифрове число. Задачі на спільну роботу


20
Утворення чотирицифрових чисел з розрядних чисел. Кут


21
Читання і запис чотирицифрових чисел. Задачі на знаходження числа за його частинами і частини від числа


22
Читання і запис чотирицифрових чисел. Утворен­ня числа 10 000. Визначення кількості десятків, сотень, тисяч в числі. Задачі на три дії. Радіус


23
Читання і запис п'ятицифрових чисел у межах 20 000. Письмове додавання трицифрових чисел. Задачі на знаходження невідомого за двома різ­ницями


24
Читання і запис трицифрових чисел у межах 20 000. Письмове віднімання трицифрових чисел. Задачі на дві і три дії


25
Читання і запис п'ятицифрових чисел. Дії над круглими числами. Задачі на знаходження неві­домих за двома різницями


26
Порівняння чисел. Читання і запис п'ятицифро­вих чисел. Письмове ділення з перевіркою мно­женням. Задачі на різницеве порівняння двох добутків


27
Нумерація шестицифрових чисел. Читання і за­пис шестицифрових чисел. Повторення письмо­вого ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу


28
Читання і запис шестицифрових чисел у межах
200 000. Мільйон. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу


29
Нумерація шестицифрових чисел. Читання і запис, визначення числа тисяч у числі. Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач на три дії


30
Нумерація шестицифрових чисел. Поняття кла­су. Таблиці розрядів і класів. Множення і ділен­ня на одноцифрове і двоцифрове числа. Обернені задачі


31
Читання і запис шестицифрових чисел. Множен­ня і ділення на 10,100, 1000


32
Збільшення (зменшення) числа в 10, 100, 1000 разів. Читання і запис багатоцифрових чисел. За­дачі на пропорційне ділення. Самостійна робота


33
Десяткова система числення. Розв'язування рів­нянь. Задачі на три дії


34
Контрольна робота № 2


35
Аналіз контрольної роботи. Одиниці вимірювання довжини. Утворення одиниць вимірювання  довжини. Задачі на знаходження четвертого пропорційного


36
Одиниці вимірювання маси. Заміна одних оди­ниць вимірювання маси іншими. Задачі на зна­ходження четвертого пропорційного


37
Заміна одних одиниць вимірювання довжини і маси іншими. Розв'язування задач


38
Одиниці вимірювання часу. Розв'язування задач на обчислення тривалості події


39
Одиниці вимірювання часу. Задачі з буквеними даними


Додавання і віднімання багатоцифрових чнсел (19 год)

40
Дія додавання. Закони додавання. Табличне й позатабличне, усне і письмове додавання. Задачі, які розв'язуються додаванням


41
Дія віднімання. Правило віднімання суми від чи­сла. Табличне й позатабличне, усне і письмове віднімання. Задачі, які розв'язуються відніманням


42
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Задачі, які розв'язуються відніманням


43
Перевірка додавання відніманням. Складені за­дачі на знаходження невідомого доданка


44
Знаходження різниці у випадку, коли зменшува­не має декілька нулів. Розв'язування задач


45
Додавання декількох доданків. Задачі на знаходження периметра трикутника


46
Знаходження значень виразів на сумісні дії пер­шого ступеня. Самостійна робота


47
Додавання і віднімання іменованих чисел, вира­жених в одиницях вимірювання довжини і маси


48
Круглі числа. Периметр прямокутної ділянки. Задачі з буквеними даними


49
Контрольна робота № 3


50
Аналіз контрольної роботи. Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події


51
Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події


52
Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події. Розв'язування рівнянь


53
Застосування способу округлення при додаван­ні й відніманні. Розв'язування задач вивчених видів


54
Діаграми. Розв'язування задач на знаходження різниці


55
Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху. Залежність швидкості від зміни відстані при сталому часі


56
Задачі на визначення відстані за швидкістю і ча­сом. Залежність швидкості від зміни часу при сталій відстані


57
Задачі на визначення часу за відстанню і швид­кістю. Дії з іменованими числами


58
Прості і складені задачі на визначення часу і відстані. Геометричні тіла та їх назви


Множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове число (28 год)

59
Дія множення. Закони множення


60
Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв'язування задач на рух. Самостійна робота


61
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в середині першого множника є нулі. Розв'язування задач з двома буквеними даними


62
Контрольна робота № 4


63
Аналіз контрольної роботи. Множення чисел, які закінчуються нулями


64
Множення одноцифрового числа на багатоцифрове. Задачі на спільну роботу                                    


65
Ознайомлення з поняттям «площа фігури». Ква­дратний сантиметр. Знаходження значень вира­зів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу


66
Правило обчислення площі прямокутника. Зада­чі, аналогічні до задач на спільну роботу


67
Обчислення площі і периметра прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії. За­дачі на спільну роботу


68
Одиниці вимірювання площі. Задачі, які включа­ють дії над величинами, вираженими одиницями площі


69
Обчислення площі прямокутної ділянки. Прості і складені задач на знаходження площі прямокутника


70
Знаходження однієї із сторін прямокутника за його площею і відомою другою стороною. Задачі, аналогічні задачам на спільну роботу. Ділення іменованих чисел


71
Обчислення площі фігури за допомогою палетки. Задачі, пов'язані з площею прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії


72
Дія ділення. Властивості частки. Задачі на рух і на обчислення площі


73
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові (загальний випадок). Задачі вивчених видів


74
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ускладнені задачі на зведення до одиниці


75
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Перевірка ділення множенням. Ускладнені зада­чі на зведення до одиниці


76
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині нуль. Перевірка ділення множенням. Елементи прямокутного паралелепіпеда: ребро, бічна грань, осно­ва, вершина


77
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині нулі. Ускладнені задачі на зведення до одиниці        


78
Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Ускладнені задачі на зведення до оди­ниці


79
Ділення іменованих чисел. Ускладнені задачі на зведення до одиниці


80
Ділення іменованого числа на іменоване. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі вивчених видів


81
Вправи на сумісні дії. Задачі на зустрічний рух


82
Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух


83
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вирази на порядок дій. Задачі на зустрічний рух. Самостійна робота                           


84
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифро­ві. Ділення на 10, 100, 1000 з остачею. Задачі на спільну роботу


85
Контрольна робота № 5


86
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивче­ного
                                                                


Ознайомлення з дробами. Множення і ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями (22 год)

87
Задачі на знаходження частини числа і числа за його частиною. Порівняння частин


88
Ознайомлення з дробами. Запис дробу. Чисель­ник і знаменник дробу. Складені задачі, які включають знаходження частини числа


89
Знаходження дробу від числа. Задачі на знахо­дження дробу від числа                                       


90
Дроби, які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів


91
Знаходження числа за значенням його дробу. Розв'язування задач. Самостійна робота


92
Складені задачі, що включають знаходження дробу від числа. Повторення правила множення числа на добуток


93
Контрольна робота № 6


94
Аналіз контрольної роботи. Множення чисел, що закінчуються нулями. Повторення переставно­го та сполучного законів множення. Зображен­ня круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є число 10, 100, 1000. Розв'язування задач, що включають знаходжен­ня числа за його дробом


95
Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складені за­дачі, розв'язування яких вимагає знаходження дробу від числа


96
Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу від числа


97
Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові числа


98
Знаходження добутку виду 2400 • З0 усним і письмовим способами. Розв'язування задач з буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення


99
Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу від числа


100
Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення                     


101
Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення


102
Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею. Задачі на пропорційне ділен­ня. Рівняння                               


103
Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділен­ня з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій


104
Ділення виду 45 780 : 60 і 299 600 : 700. Задачі на рух


105
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі числа у випадку, коли в частці є нулі. За­дачі з буквеними даними. Рівняння. Самостійна робота


106
Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок ви­конання дій. Розв'язування задач


107
Контрольна робота №7                               


108
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивче­ного


Множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число (23 год)

109
Повторення множення двоцифрових чисел. Зада­чі на знаходження числа за двома різницями


110
Множення трицифрових чисел на двоцифрові. За­дачі на знаходження числа за двома різницями. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом                                   


111
Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження числа за двома різницями


112
Множення іменованих чисел на двоцифрові чи­сла. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями


113
Знаходження значень виразів на сумісні дії. За­дачі на знаходження числа за двома різницями


114
Множення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на рух. Знаходження зна­чень виразів на сумісні дії


115
Множення багатоцифрових чисел на трицифро­ві виду 1578 • 403. Задачі на рух і знаходження площі


116
Ділення трицифрових чисел на двоцифрове


117
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з оста­чею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього, арифметичного (ознайомлення)


118
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. За­дачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння


119
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження середнього арифметичного


120
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. За­дачі на знаходження середнього арифметичного


121
Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв'язування задач


122
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв'язування задач


123
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць


124
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв'язування задач


125
Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на дроби


126
Сумісні дії з багатоцифровими числами Задачі на спільну роботу. Рівняння


127
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на зведення до одиниці. Складання і розв'язування нерівностей. Самостійна робота


128
Сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв'язування задач


129
Контрольна робота № 8


130
Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення з письмовим діленням на трицифрове число


131
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число. Задачі на зведення до одиниці з буквеними даними


Повторення вивченого матеріалу (9 год)

132
Натуральний ряд. Будова натурального числа у десятковій  системі числення.   Порівняння чисел


133
Величини. Метрична система мір


134
Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці. Самостійна робота


135
Множення. Закони множення


136
Контрольна робота № 9


137
Аналіз контрольної роботи. Ділення. Властивості частки


138
Повторення матеріалу та узагальнення матема­тичних знань учнів


139
Повторення матеріалу та узагальнення матема­тичних знань учнів


140
Підсумковий урок за рік






 Природознавство
(за підручником  І. В. Грущинської)
68 годин
(2 години на тиждень)

з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
Вступ (1 год)

1
Зустріч 1. Чому людина не може існувати без природи?


Тема 1. Всесвіт і Сонячна система (10 год)

2
Зустріч 2. Як і чому людство змінювало свої уявлення про Всесвіт?


3
Зустріч 3. Чому нашу систему назвали Сонячною?


4
Зустріч 4. Які космічні «сусіди» та гості» є у планети Земля?


5
Зустріч 5. У чому неповторність планети Земля та її природного супутника Місяця?


6
Зустріч 6. Чому на Землі відбувається зміна дня і ночі?


7
Зустріч  7. Чому на Землі змінюються пори року?


8
Зустріч 8. Куди веде Чумацький Шлях?


9
Зустріч 9. Як досліджують Всесвіт у наш час?


10
Зустріч 10.  Навчальний проект «Про які мандрівки просторами космосу ти мрієш?»


11
Зустріч 11. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про Всесвіт?


Тема 2. План і карта (7 год)

12
Зустріч 12. Чому не можна зайти за обрій?


13
Зустріч 13. Як навчитися орієнтуватися на місцевості?


14
Зустріч 14. Як орієнтуватися за допомогою компаса?


15
Зустріч 15. Для чого потрібні плани місцевості?


16
Зустріч 16. Про що може розповісти карта?


17
Зустріч 17. Для чого потрібно вміти «читати» плани місцевості та карти?


18
Зустріч 18. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про план і карту?



Тема 3. Материки та океани (23 год)

19
Зустріч 19. Чому відбувалося розселення людей на Землі?


20
Зустріч 20. Яка чисельність населення Землі?


21
Зустріч 21. Які океани і материки є на Землі?


22
Зустріч 22. Який океан найбільший?


23
Зустріч 23. У чому неповторність Атлантичного океану?


24
Зустріч 24. Які неповторні ряси має Індійський океан?


25
Зустріч 25. Який океан найменший?


26
Зустріч 26. Що розповідає карта про форми земної поверхні?


27
Зустріч 27. Який материк на Землі найбільший?


28
Зустріч 28. У чому виявляються особливості рослинного й тваринного світу Євразії?


29
Зустріч 29. Який материк найспекотливіший на планеті?


30
Зустріч З0. У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Африки?


31
Зустріч 31. У чому неповторність континенту Північна Америка?


32
Зустріч 32. У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Північної Америки?


33
Зустріч 33. Чим Південна Америка відрізняється від інших материків?


34
Зустріч 34. У чому полягають неповторні риси рослинного й тваринного світу Південної Америки?


35
Зустріч 35. Які риси має Австралія — найсухіший материк Землі?


36
Зустріч 36. Яких рослин і тварин можна побачи­ти лише в Австралії?


37
Зустріч 37. Чим Антарктида відрізняється від інших материків?


38-39
Зустріч 38—39. Навчальний проект «Який материк ти мрієш відвідати? »


40
Зустріч 40. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу материків і океанів?




41
Зустріч 41. Природознавча вікторина



Тема 4. Природа України (22 год)

42-43
Зустріч 42-43. Як знайти Україну на карті?


44
Зустріч 44. На які корисні копалини багата українська земля?


45
Зустріч 45. Які водойми є в Україні?


46
Зустріч 46. Чим схожі всі річки?


47
Зустріч 47. Як відрізнити рівнинну річку від гірської?


48
Зустріч 48. Чому Чорне й Азовське моря неповторні?


49
Зустріч 49. Яке значення водойм для життя людей?


50
Зустріч 50. Навчальний проект «Водойми рідно­го краю, їхній стан та охорона»


51
Зустріч 51. Які види ґрунтів є в Україні?


52
Зустріч 52. Про що розповідає карта природних зон України?


53
Зустріч 53. Яка природа в Поліссі?


54
Зустріч 54. Як природа Полісся впливає на господарську діяльність людини?


55
Зустріч 55. Чому природну зону назвали лісостеповою?


56
Зустріч 56. Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?


57
Зустріч 57. Яка природа в степу?


58
Зустріч 58, Які галузі господарства краще розвивати у степовій зоні?


59
Зустріч 59. Яка погода в Карпатських і Кримських горах?


60
Зустріч 60. Навчальний проект «Чому ліси називають «легенями планети»?»


61
Зустріч 61. Які природні заповідники є в Укра­їні?


62
Зустріч 62. Навчальний проект. «Як охороняти природу рідного краю?


63
Зустріч 62. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини — України?



Тема 5. Тіла та речовини (5 год)

64
Зустріч 64. У яких станах перебувають тіла і речовини?


65
Зустріч 65. Яку будову мають речовини?



66
Зустріч 66. Чому властивості твердих тіл, рідин і газів залежать від їх будови?


67
Зустріч 67. Як людина застосовує різноманітні речовини та матеріали?


68
Зустріч 68. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про тіла й речовини?





                                                                     Я у світі

(за підручником Н.М. Бібік)
35 годин
1 година на тиждень
з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
Людина (8 год) 

1
Радість життя


2
Ти звичайний чи незвичайний?


3
Людське «Я»


4
Винаходи людства


5
Дорога до успіху


6
Великі досягнення малих українців


7
Не витрачай даремно час!


8
Робимо висновки з теми «Людина»


Людина серед людей (9 год)

9
Школа вихованості


10
Чемним треба бути скрізь


11
Правила гостинності


12
Людські чесноти


13
Про акуратність


14
Будьте дружелюбними!


15
Не роби нікому зла!


16
Чи варто бути правдивим?


17
Культура спілкування. Робимо висновки з теми «Людина серед людей»



Людина в суспільстві (12 год)

18
Вчимося любити свою Батьківщину


19
Людина живе в суспільстві


20
Символіка. Що це таке?


21
Державні символи України


22
Українська мова — державна мова України


23
Батьки зобов'язані — діти зобов'язані


24
Навчання — основний обов'язок дітей


25
Про правопорушення


26
Передбачай наслідки своїх вчинків


27
За скоєне відповідають перед законом


28
Культурна спадщина народу


29
Робимо висновки з теми «Людина в суспільстві»



Людина і світ (6 год)

30
Україна і світ      


31
Українці, які вдосконалили світ


32
За що шанують українців


33
Ти і світ людей


34
У кожному куточку світу свої традиції і звичаї


35
Охорона довкілля — спільна справа всіх землян. Робимо висновки з теми «Людина і світ»




Основи здоров’я
(за підручником  О.В.Гнатюк)
34 години
1 година на тиждень

з/п
Тема уроку
Дата
Примітка
І розділ. Здоров'я людини (3 год)

1
Цінність і неповторність життя і здоров'я людини



2
Про безпеку життєдіяльності. Безпечні й небез­печні ситуації


3
Складові здоров'я. Чинники здоров'я


II розділ. Фізична складова здоров'я (7 год)

4
Харчування і здоров'я


5
Про рух і загартовування


6
Щоб очі добре бачили, а вуха чули. Бережи органи чуття!


7
Про поставу. Плоскостопість


8
Щоб мати здорові зуби... Гігієна порожнини рота


9
Яким повітрям ми дихаємо. Стеж за чистотою в оселі


10
Як готувати домашні завдання і самостійно вчитися


III розділ. Соціальна складова здоров'я (17 год)

11
Традиції збереження здоров'я в родині


12
Про знайомство і дружбу. Дружні стосунки


13
Умій сказати «Ні»                        


14
Руйнівники здоров'я


15
Користування телевізором, комп'ютером, мобіль­ним телефоном


16
Про рекламу


17
Туберкульоз і СНІД — хвороби, що набули соці­ального значення          


18
Охорона здоров'я дітей. Гуманне ставлення до лю­дей з особливими потребами


19
Дії при пожежі


20
Поведінка під час масових шкільних заходів. Як поводитися в натовпі


21
Правила безпечної поведінки на вулиці. Як зна­йти вихід з непередбачених ситуацій


22
Безпека руху пішоходів     


23
Сигнали регулювання дорожнього руху


24
Види перехресть. Рух майданами


25
Дорожньо - транспортні пригоди


26
Дорожні знаки


27
Підсумковий урок за розділом    


IV розділ. Психічна і духовна складові здоров'я (7 год)

28
Самооцінка і поведінка людини


29
Упевненість  самовпевненість


30
Хочу, можу, треба. Воля


31
Як досягти мети


32
Повага і самоповага


33
Звички і здоров'я      


34
Розвиток творчих здібностей





 Русский язык 
(по учебнику Э.С.Сильновой, Н.Г.Каневская,В.Ф.Олейник


Дата
Тема уроку
Примітки

Устная и письменная речь.


Состав слова. Правописание. Орфограммы в корнях слов.


Приставки и предлоги.


ТЕКСТ


Повторение изученного о тексте.


Типы текстов


Урок развития речи


Типы текстов


Тема. Основная мысль текста.


Зачин. Основная часть. Заключение, Абзац


Связь предложений в тексте. Диалог


Речевой этикет. Стили речи. Итоговый урок по теме «Текст»


Урок развития речи


Контрольный диктант


ПРЕДЛОЖЕНИЕ


Понятие о предложении


Типы предложений по цели высказывания и интонации. Обращение


Главные и второстепенные члены предложения


Связь слов в предложении. Словосочетание


Урок развития речи


Однородные члены предложения


Однородные члены предложения. Запятые при однородных членах предложения


Прямая речь. Итоговый урок по теме «Предложение»


Контрольная работа по теме «Текст. Предложение»


СЛОВО. ЗНАЧЕНИЕ СЛОВА


Однозначные и многозначные слова. Прямое и перносное значение слова


Урок развития речи


Синонимы. Антонимы


Контрольный диктант


ЧАСТИ РЕЧИ
ИМЯ СУЩЕСТВИТЕЛЬНОЕ


Имя существительное как часть речи


Род имён существительных. Аудирование


Изменение имён существительных по числам


Урок развития речи


Изменение имён существительных по вопросам


Склонение имён существительных. Падежи


Три склонения имён существительных


Падежные окончания имён существительных первого склонения. Диалог


Падежные окончания имён существительных второго склонения


Урок развития речи. Письменное изложение


Падежные окончания имён существительных второго склонения


Контрольная работа. Списывание


Падежные окончания имён существительных третьего склонения


Изменение по падежам имён существительных во множественном числе


Контрольная работа по теме «Имя существительное»


Урок развития речи


Итоговый урок по теме «Имя существительное»


ИМЯ ПРИЛАГАТЕЛЬНОЕ


Имя прилагательное как часть речи


Род и число имён прилагательных


Изменение имён прилагательных по падежам (склонение)


Итоговый урок за I семестр


Урок развития речи


Правописание падежных окончаний имён прилагательных мужского и среднего рода


Правописание падежных окончаний имён прилагательных женского и мужского рода


Правописание прилагательных


Урок развития речи


Изменение имён прилагательных по падежам во мно­жественном числе. Обобщение знаний о прилагатель­ном


Контрольная работа по теме «Имя прилагательное»


ИМЯ ЧИСЛИТЕЛЬНОЕ


Имя числительное как часть речи


Урок развития речи


Изменение количественных числительных по падежам


Изменение порядковых числительных по падежам. Обобщение знаний о числительном


Контрольный диктант


Урок развития речи




МЕСТОИМЕНИЕ


Местоимение как часть речи


Личные и указательные местоимения. Изменение местоимений


Склонение местоимений третьего лица и указательных местоимений


Урок развития речи


Обобщение знаний о местоимении


Контрольная работа.Списывание


ГЛАГОЛ


Глагол как часть речи. Роль глаголов в речи


Урок развития речи. Письменное сочинение


Правописание не с глаголами


Изменение глаголов по временам. Неопределённая форма глагола


Изменение глаголов прошедшего времени по родам. Аудирование


Урок развития речи


Изменение глаголов настоящего и будущего времени


Контрольный диктант


Правописание личных окончаний глаголов


Урок развития речи


Первое лицо глаголов настоящего и будущего времени


Второе и третье лицо глаголов настоящего и будущего времени


Глаголы, оканчивающиеся на -ся, -сь


Урок развития речи. Устное сочинение


Произношение и написание -тся и -ться в глаголах. Обобщение изученного о глаголе


Контрольная работа по теме «Глагол»


НАРЕЧИЕ


Наречие как часть речи


Урок развития речи


Государственная итоговая аттестация


Наречия, отвечающие на вопросы где? когда? как? почему? зачем?


Повторение


Итоговый урок за год





Українська мова 




Урок 1
Тема. Повторення вивченого в третьому класі. Усне й писемне мовлення. Звуки і букви.
Норми української вимови . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Урок 2
Тема. Усне й писемне мовлення. Звуки і букви. Норми української вимови (закінчення) . . . . . . . . . 9
Урок 3
Тема. Тверді й м’які приголосні. Апостроф. Уживання апострофа . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
Урок 4
Тема. Апостроф. Подвоєння букв. Відсутність подвоєння . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Урок 5
Тема. Будова слова. Спільнокореневі слова. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
Урок 6
Тема. Дзвінкі й глухі приголосні звуки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17
Урок 7
Тема. Текст. Будова тексту . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
Урок 8
Тема. Види речень за метою висловлювання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
Урок 9
Тема. Розвиток мовлення. Складання розповіді . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
Урок 10
Тема. Головні та другорядні члени речення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Урок 11
Тема. Зв’язок слів у реченні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
Урок 12
Тема. Зв’язок слів у реченні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
Урок 13
Тема. Однорідні члени речення. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Урок 14
Тема. Однорідні члени речення. Спостереження за вживанням однорідних членів речення. . . . . . . . 33
Урок 15
Тема. Однорідні члени речення. Розвиток умінь будувати речення з однорідними членами . . . . . . . . 35
Урок 16
Тема. Перевірка знань, умінь і навичок. Контрольна робота . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
Урок 17
Тема. Частини мови. Загальне поняття . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Урок 18
Тема. Іменник. Розширення уявлень про предметність іменників, що позначають
опредмечені дії, стан, якість . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
Урок 19
Тема. Рід іменників. Спостереження за явищем, коли рід деяких іменників у російській
та українській мовах не збігається. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Урок 20
Тема. Число іменників . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
Урок 21
Тема. Відмінювання іменників. Відмінки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
Урок 22
Тема. Відмінювання іменників. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
Урок 23
Тема. Відмінювання іменників чоловічого та жіночого роду із закінченням -а, (-я) в однині . . . . . . . 51
Урок 24
Тема. Розвиток мовлення. Переказ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53
Урок 25
Тема. Давальний і місцевий відмінки іменників. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55
Урок 26
Тема. Чергування приголосних в основах іменників жіночого роду, вжитих у давальному
і місцевому відмінках однини . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
Урок 27
Тема. Чергування приголосних в основах іменників . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
Урок 28
Тема. Орудний відмінок іменників . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
Урок 29
Тема. Повторення вивченого матеріалу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
Урок 30
Тема. Розвиток мовлення. Складання казки за поданим початком і малюнком . . . . . . . . . . . . . . . 65
Урок 31
Тема. Перевірка знань, умінь і навичок. Диктант . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
Урок 32
Тема. Аналіз контрольного диктанту. Повторення й закріплення вивченого . . . . . . . . . . . . . . . . 69


Урок 33
Тема. Відмінювання іменників чоловічого роду з нульовим закінченням та закінченням -о . . . . . . . 71
Урок 34
Тема. Відмінювання іменників чоловічого роду . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Урок 35
Тема. Відмінювання іменників середнього роду. Орудний відмінок . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
Урок 36
Тема. Відмінювання іменників чоловічого і середнього роду з основою на ж, ч, ш . . . . . . . . . . . . 77
Урок 37
Тема. Відмінювання іменників жіночого роду з нульовим закінченням та іменника мати . . . . . . . . 79
Урок 38
Тема. Відмінювання іменників. Орудний відмінок . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
Урок 39
Тема. Відмінювання іменників — назв маленьких істот та іменників типу ім’я . . . . . . . . . . . . . . . . 83
Урок 40
Тема. Відмінювання іменників у множині. Називний і знахідний відмінки . . . . . . . . . . . . . . . . 85
Уроки 41–42
Тема. Родовий відмінок іменників у множині . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
Урок 43
Тема. Місцевий відмінок іменників у множині . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
Урок 44
Тема. Перевірка знань, умінь і навичок за темою «Іменник». Диктант. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91
Урок 45
Тема. Прикметник. Значення, питання, зв’язок з іменником . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
Урок 46
Тема. Прикметники-синоніми й прикметники-антоніми. Вживання прикметників у прямому
й переносному значенні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
Урок 47
Тема. Розвиток мовлення. Написання художнього опису . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
Урок 48
Тема. Відмінювання прикметників чоловічого і середнього роду в однині . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
Урок 49
Тема. Відмінювання прикметників жіночого роду. Родовий відмінок . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
Урок 50
Тема. Давальний і місцевий відмінки прикметників жіночого роду . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103
Урок 51
Тема. Відмінювання прикметників жіночого роду. Орудний відмінок . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105
Урок 52
Тема. Розвиток мовлення. Складання казки за поданим початком і запитаннями . . . . . . . . . . . . 107
Урок 53
Тема. Відмінювання прикметників у множині. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
Урок 54
Тема. Відмінювання прикметників у множині. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111
Урок 55
Тема. Перевірка знань, умінь і навичок за темою «Прикметник». Контрольна робота . . . . . . . . . . 113
Урок 56
Тема. Займенник . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115
Урок 57
Тема. Особові займенники. Відмінювання особових займенників . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
Урок 58
Тема. Правопис займенників . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
Урок 59
Тема. Дієслово . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123
Урок 60
Тема. Часи дієслова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
Урок 61
Тема. Змінювання дієслів минулого часу за родами й числами . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127
Урок 62
Тема. Змінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу за особами та числами . . . . . . . . . . . 129
Урок 63
Тема. Змінювання дієслів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131
Урок 64
Тема. Змінювання дієслів. Порівняння дієслів, ужитих у 3-й особі однини в російській
та українській мовах. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133
Урок 65
Тема. Неозначена форма дієслова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135
Урок 66
Тема. Дієвідміни . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 137
Урок 67
Тема. Узагальнення й систематизація знань за темою «Дієслово». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139
Урок 68
Тема. Повторення й узагальнення матеріалу, вивченого за рік . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 141
Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 143


Українська мова 


2 семестр
Види перевiрок:
Усний твiр -1
Аудiювання-1
Знання i умiння з мови- 2
Диктант -1
Списування -1
32 Вiдмiнювання iменникiв середнього роду. Iменники середнього роду iз закiнченням «я».
33 Вiдмiнювання iменникiв чоловiчого та середнього роду з основою на [ ж, ч, ш]. складання плану тексту. Переказ тексту за планом.
34 Вiдмiнювання iменникiв жiночого роду з нульовим закiнченням та iменника «мати».
35 Орудний вiдмiнок iменникiв жiночого роду з нульовим закiнченням та iменника «мати». Розвиток мовлення. Складання тексту за малюнком та назвою тексту.
36 Вiдмiнювання iменникiв- назв маленьких iстот та iменникiв типу –«iм´я»-. Творча робота за питаннями та за малюнком.
37 Вiдмiнювання iменникiв у множинi. Називний i знахiдний вiдмiнки.
38 Родовий вiдмiнок iменникiв у множинi. Розвиток мовлення. Складання тексту на тему: «У шкiльному музеї»
39 Вiдмiнювання iменникiв у множинi. Вживання числiвникiв у текстi. Порядковi та кiлькiснi числiвники вiд 3 до 20. оголошення.
40 Списування.
Тем б
Тема 3: Прикметник ( 9 год)
41 Прикметник. Активiзацiя знань про прикметники. Значення, питання, зв´язок з iменниками. Антонiми.
42 Прикметники- синонiми i прикметники-антонiми. Творення прикметникiв за допомогою суфiксiв –еньк, -есеньк, -енн, -езн, -ющ, -юч.
43 Творення прикметникiв вiд iменникiв за допомогою суфiксiв –ськ, -зьк, -цьк. Складання художнього опису за впр. 211.
44 Вiдмiнювання прикметникiв чоловiчого та середнього роду в однинi. Прислiвник.
45 Вiдмiнювання прикметникiв жiночого роду. Утворення словосполучень. Складання речень за змiстом малюнкiв. Родовий вiдмiнок.
46 Давальний i мiсцевий вiдмiнки прикметникiв в однинi. Утворення словосполучень Дiалог (Розповiдь про роботу батькiв). Текст- опис.
47 Орудний вiдмiнок прикметникiв в однинi. Вiдмiнювання прикметникiв з основою на шиплячий. Утворення словосполучень прикметник+iменник. Перевiрна робота. Аудiювання.
48 Вiдмiнювання прикметникiв в однинi i множинi. Визначення роду, числа, та вiдмiнкiв прикметникiв. Розвиток мовлення. Добирання заголовку до тексту. Складання казки за малюнком, поданим початком тексту та планом.
49 Вiдмiнювання прикметникiв в однинi i множинi. Формування умiнь утворювати сполучення прикметникiв з iменниками, вжитими в рiзних вiдмiнках. Однорiднi члени речення (прикметники).
Мовна тема 3 (Прикметник).
Тем бал
Тема 4: Займенники. Дiєслова ( 16 год)
50 Займенники. Вказiвнi та особовi займенники. Спостереження за ролю займенникiв у текстi. Cкладання тексту за початком i малюнком.
51 Особовi займенники. 1, 2, 3 особи. Змiнювання особових займенникiв.
52 Вимова й написання займенникiв –цього, - у цьому, -цiєї. Написання займенникiв для усунення одноманiтного повторювання слiв пiд час побудови текстiв.
53 Диктант
54 Аналiз диктанту. Дiєслово. Питання, значення, роль у реченнi, зв´язок з iменниками, правопис –не- з. дiєсловами. Розширення значень про семантичне значення дiєслiв.
55 Правопис –не- з. дiєсловами. Розширення значень про семантичне значення дiєслiв.
56 Часи дiєслiв. Дiєслова минулого часу з суфiксом –в.
57 Змiнювання дiєслiв теперiшнього i майбутнього часу за особами i числами. Складання тексту вiд I особи за змiстом малюнкiв
58 Дiєслова I та II особи теперiшнього та майбутнього часу. Замiна дiєслiв I особи однини дiєсловами
II особи.
59 Дiєслова 3 особи однини в теперiшньому та майбутньому часу. Вживання м´якого знаку в дiєсловах 3 особи
60 Перевiрна робота. Мовна тема 4 (Дiєслово)

61 Аналіз контрольної роботи. Неозначена форма дiєслова
62 Неозначена форма дiєслова.
63 Дiєвiдмiни. Подiл дiєслiв на дiєвiдмiни. I i II (засвоєння термiнiв)
64 Дiєвiдмiни. Подiл дiєслiв на дiєвiдмiни. I i II (засвоєння термiнiв)
65 Пiдсумкова контрольна робота. Державна пiдсумкова атестацiя (ДПА).
66 Аналiз контрольної роботи. Дiєвiдмiни. Визначення дiєвiдмiни дiєслова у текстi. Порiвняння з росiйською мовою
67 Повторення i узагальнення вивченого за рiк матерiалу
68 Повторення i узагальнення вивченого за рiк матерiалу
69 Пiдсумковий урок.






  














Комментариев нет:

Отправить комментарий